תקנון האתר

אוהבים מוצרים איכותיים למטבח ולבית? מעולה! בשביל זה אנחנו כאן. ברוכים הבאים לאתר הבית של חברתנו. חברתנו מתמחה ביבוא ומכירה של מגוון רחב של מוצרים ומותגים למטבח ולבית, ממיטב החברות המובילות בעולם. בחברתנו הדגש הוא על איכות המוצרים, שונות ומבחר גדולים ובראש ובראשונה מתן שירות אופטימלי ושביעות רצונו של הלקוח.  

אנו מאחלים לך גלישה מהנה והנאה מרובה-: )

 

1.      כללי

1.1 אתר "סופר הום" הינו אתר סחר אלקטרוני שכתובתו www.superhome.co.il (להלן "האתר"). האתר מציע מכירה של מגוון רחב של מוצרים אותם אנו  מציעים בחנות הדגל שלנו שבירושלים (להלן: המוצר/ים").

1.2 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שונה שני המינים, והשימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.

1.3 תקנון זה ותנאיו יחולו על כל אדם המבצע פעולה באתר (להלן" מבצע פעולה"). על כל מבצע פעולה לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון רב, כאשר כל פעולה באתר מהווה את הסכמת מבצע הפעולה לקבל תקנון זה ולנהוג על פיו. אם מבצע הפעולה אינו מסכים לתנאי כלשהו מתנאי תקנון זה, הוא מתבקש שלא לבצע כל פעולה באתר.

1.4 ביצוע רכישה באתר, בירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון של משרדי החברה.

1.5 אספקת המוצרים תתבצע על פי תקנון זה.

1.6 האחריות לאספקת המוצרים המוצעים באתר וגביית הכספים עבורם מוטלת על החברה.

 

2.      הצגת המוצרים באתר

2.1 אנו עושים כמירב המאמצים להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי. עם זאת לעיתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. במקרה שמוצר אזל מהמלאי, תשלח הודעה למבצע הפעולה או לחילופין ניצור איתו קשר טלפוני. במקרה שכזה , החברה שומרת על זכותה להגיש הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה למבצע הפעולה. במידה והצעה זו תתקבל על ידי מבצע הפעולה, יעודכנו פרטי הזמנתו מחדש. אם סרב מבצע הפעולה להצעה למוצר חלופי, תבוטל הזמנתו וכרטיס האשראי של מבצע הפעולה – לא יחויב.

 

3.      תהליך הרכישה / הזמנה באתר

3.1 בעת ביצוע הרכישה / הזמנה באתר, כל מבצע פעולה יתבקש להירשם לאתר. בעת רישום זה יתבקש מבצע הפעולה למסור את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת בית ומספר טלפון.

3.2  לאחר השלמת ההזמנה ובדיקת זמינות הפריטים בקרב החברה, תאושר העסקה סופית והחברה תפעל לאספקת המוצרים שהוזמנו על-ידי מבצע הפעולה.

 

4.      אספקת המוצרים

4.1 רוב המוצרים המוצעים למכירה באתר קיימים במחסני החברה או בחנות הדגל.

4.2 זמן האספקה  הינו בין 3-5 ימי עסקים (למעט בתקופות שלפני חגים ומועדי ישראל בהם יתכנו עיכובים נוספים עקב עומסים בחברת המשלוחים- בתקופות אלו באחריות הלקוח לברר עם בית העסק לגבי זמני האספקה) , לא כולל היום בו נסגרה העסקה. ימי עסקים הינם ימים א`-ה` והם אינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג ומועדים. עם זאת, החברה תעשה כמיטב יכולתה לזרז את זמן האספקה.

4.3 המשלוח יתואם טלפונית על ידי השליח ביום המסירה. המשלוחים מתבצעים בימים א`-ה` עד השעה 17:00. ימי עסקים הינם ימים א`-ה`. לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

4.4 במידה וחל עיכוב או איחור באספקה ו/או אי אספקה, על הלקוח להודיע מידית לאתר.

4.5 במקרה שיבחר הלקוח באפשרות לאיסוף עצמי, לא יחויב מבצע הפעולה בדמי משלוח. יש לאסוף את המוצר מהחברה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

4.6 באפשרות משלוח של `שליח עד הבית`, המוצרים יסופקו באמצעות שליח לכתובת שנמסרה על ידי מבצע הפעולה (להלן: "כתובת למשלוח").

4.7 החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות בשירות הדואר, פעולות איבה או כוח עליון. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על ביטול האספקה ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

4.8 אספקת המוצרים  תתבצע באזורי החלוקה בלבד.  במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח , יובהר העניין למבצע הפעולה והחברה תנסה למצוא פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים ("דואר שליחים" של חברת דואר ישראל או באמצעות דואר רשום. במקרה יוצא-דופן זה, אין החברה מתחייבת על הגעת המשלוח בתוך 3-5 ימי עסקים וייתכן ויחול עיכוב במסירת המשלוח).

4.9 יובהר כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח.

 

5.      החזרה וביטול עסקה

5.1 לקוח רשאי לבטל את הזמנתו באתר בהתאם לתקנות "חוק הגנת הצרכן". ביטול ההזמנה יעשה מיום ההזמנה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר. ביטול ההזמנה ייעשה באמצעות המייל או באמצעות הטלפון 02-9912221 שלוחה 2.

5.2 ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר יוחזר ללא שימוש או פגם ובאריזתו המקורית. החזרת המוצר תחויב בדמי משלוח בלבד או לחילופין החזרת המוצר לבית העסק.

5.3 בלי קשר לאמור לעיל, החברה תהא רשאית לבטל את העסקה, כולה או חלקה. הודעה על ביטול העסקה תימסר ללקוח והחברה תמנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו את מלוא הסכום ששולם. במידה והתגלה כי המוצר המבוקש אזל מהמלאי, חברת "סופר הום" רשאית לבטל את ההזמנה במלואה או בחלקה או לחילופין להציע ללקוח פריט חלופי לזה המבוקש, כמובן שהדבר יעשה ביודעין ובהסכמת הלקוח.

 

אנו מאחלים לך גלישה מהנה באתרנו, חוויית קניה פשוטה ומזמינה ובעיקר הנאה רבה ממוצרינו!!!